Merhabalar, oğlum 11 aylık tam olarak meme bağımlısı 7 24 versem alır. Memede uyuyor ya da ayağımda sallayarak döngü halinde uyur keyfine bağlı. Akşamları bazen anneme bırakmam gerekiyor ama uyandığı zaman meme olmadığı için dün mesela kalkmış uyumamış geri. Nasıl çözebilirim bunu? Mama alsam biberon olduğunu anlayıp almamazlık yapar mı ne tavsiye edersiniz bana acaba çok bunaldım artık