Kizlar 8 ay oldu dogum yapali korkudan taktiramiyordum bugun sonunda taktirdim. Gercekten korktugum kadar yokmus sadece speculum takilinca hafif bir sizlama oluyor bes dk bile surmedi diyebilirim. Ben bakirli 10 yillik olanindan taktirdim sonrasinda biraz kasik agrisi var ama doktorum normal dedi. Eger korkup taktiramayanlar varsa cidden korkucak kadar hic degil 🙏🏼