Grlnl merhaba öncelikle mama sandalyesi alın. Mama kaşığı mama tabağı oioinin güzel ama almazsanız evdeki tabaklardan da kullanabilirsiniz şimdilik çok acelesi yok onun bence. Meyve süzgeci, cam rende iyi oluyor buharda pişirme aparatı var o da çok iş görüyor. Önlük olarak silikonlu yıkanabilir önlüklerden ya da koldan giydirmeli önlüklerden öneririm. Yoğurt yapmak için küçük cam kavanozlardan, dışarıda yemek yedirme durumu olursa küçük mama kapları alabilirsiniz. Anne sütüne aynı rutinde devam edeceksiniz belli bir saati yok onun. İlk zamanlar tadım zamanı zaten belli bir öğünü yok tadım yaptıracaksınız üç gün kuralını bir araştırın. Hurma pekmezi, yulaf ezmesi, irmik, organik bebek ürünleri satan sitelere bakabilirsiniz. İlk zamanlar salça falan verilmiyor zaten ama yemekleri için zeytinyağı iyi oluyor. Şimdilik aklıma gelenler bunlar sorunuz olursa cevaplarım. 🌸