selma001 Bebeğim 3 aylık yatarak emziriyorum sürekli ama şu iki seferdir burnundan süt geldiğini görüyorum tehlikeli bir durum mu ve nedeni nedir ?
piiremseskumsal selma001 reflü olabilir ben doktorumla konuşmuştum ağzından ve burnundan içtiği süt kadar çıkıyorsa reflüdür dedi ve yatarak emzirmek reflü de önerilmiyor siz yine de bir doktora gidin ama geçmiş olsun
Sarikiz0043 selma001 Benin kizim dogdugundan beri hem agzindan hem de burnundan geliyor doktora gidin
piiremseskumsal aylul0 Gaz da olabilir şişkinlik verir sindiremedikleri zaman daha minik oldukları için ya gaz ya da reflüden sebep oluyor genelde