Umayinannesi Kızlar bu mu manolya bahçesi mı ikisi arasında kaldım manolya bahçesini burda çok duydum o yüzden almak istiyorum ama kızımın kokusu da çok cazip geliyor mis gibi bir koku olabilir sizce hangisi ağır koku sevmiyorum ben 🤔
biregesevdasi Umayinannesi benim şimdiye kadar en sevdiğim kokusu en kalıcı çamaşırları yumuşatan ve halada kullandığım tek yumuşatıcı var oda bimin mor kutulu bulut yumuşatıcısı☺️
Tospikannesiii Umayinannesi manolya olanı kullandım ve çok sevdim hem kalıcı hemde böyle misss gibi temizlik kokuyor. Bazı yumuşatıcılar vardır parfüm gibi ama o sanki böyle esanslı limonumsu beyaz sabun kokusu gibi farklı çok taze güzel 😃 kızımın kokusunu kullanmadım henüz bingo love kullandım kırmızı kutu onu da çok seviyordum ama manolya bastırdı onu
Volmine Umayinannesi şuanda vermek kullanıyorum . Pembe kutulu çok güzel beğendim. Hep viking kullanıyordum . Beyaz kutulu olanı ama bu verenler hoşuma gitti
Alyameltem Umayinannesi Kuzumun kokusu kullandım çok hafif kokusu var parfüm parfüm kokmuyo ama benim favorim yumoş pembe ve mavi kutu
Zehrayaz345 Umayinannesi Bende vernel mor olanı çok seviyorum koku takintisiyyim sürekli çamaşır koklarim güzel kokuyormu diye normalde yumos kullanırdım ama vernel morda efsane bingo Manolya bahçesinide deniycem bakalim
BenDenizMustafakemalinannesi Canımın oğlumun kokusu daha güzel bence benl dediklerinin hepsini kullandım ama favorim oğluşumun kokusu