Uykusı gelince kıyameti koparan bebeğim var. Ninniyle uyuturdum ağlıyordu nebe suresini açtım anında sustu ve dinlemeye başladı hamağında salladım baktım ki 5 dk sonra uyumuş🙏 duanın gücü olsa gerek iki gündür dua istiyor resmen açtığım gibi uyuyor 🙏