haticenurela Merhaba 15 gün önce normal Doğum yaptım 40 çıkmadan saçlarımı kestirip boyatabilir miyim acaba sorun olur mu ?
Lenagazel haticenurela Kestirip boyatabilirsiniz tabiki bunun 40 çıkmakla alakası yok ki 🤷🏻♀️ Hele kestirmenin hiç alakası yok ama emziriyorsanız bitkisel boya tercih edin derim
Zlm haticenurela tabikide bebek sözden ayrılış artık boyanın ona bi zararı olmaz onun yanında boyatmadiginiz sürece kesimin zaten konuyla hiç alakası yok
Yigit-polat0102 Kestire bilirsiniz ama bence boyamayın emziriyorsanız bende boyamayı düşündüm 6 aylık oldu oğlum 1 ay sonra falan ben boyarım bitkiselde ne kadar iyi onu bilmiyorum ama ben ek gıda dönemini bekledim Yinede siz bilirsiniz