Memlekete gidip gelmiştik meğer korona kapmışız koku tat alamıyorum şuan çok sinir bozucu yemek yaparken yemeği yakmışım koku alamıyorum diye 😩
şuan karantina 1. Gündeyiz inşallah tez atlatırız
kızımda da belirtiler vardı o bizden önce kapmış şuan sadece öksürüyo
atlatan annelerimiz önerileriniz neler? nasıl atlattınız ?
koku tat kaybı nasıl geçicek ?