Fufu17 ben lansinohu bepanteni vs bir sürü krem denedim.neler çektim alev alev yanıyodu göğüsüm falan.Bal mumunu okudum bir yerlerden araştırdım.Aktardan aldı eşim sağolsun.Benmari usulü erittim kasede hakiki zeytin yağı ekledim biraz dondu bir süre sonra.kaşığın ucuyla alıp bu makyaj tenizleme pamukları var ya göğüs ucunu kaplayacak kadar bölümüne yaydım kaşıkla emzirmediğim her an onu göğüsümde tuttum.bir tek o rahatlattı beni.emzirirken de bazen sildim bazen silmedim donuk olduğu için çok yapışmamışto göğüs ucuma bir dene istersen 😔