Bebeğim 5 aylık. Doğduktan 10 gün sonra günde 12-13 saat ağlayan bir kolik bebeğe dönüştü. Denemediğim damla, yöntem kalmadı geçiremedim. Tabii bu süreçte günde üç saat filan uyuyordu ve asla düzeni yoktu. Son bir aydır biraz gazı düzelir gibi oldu ama nedendir bilmem asla uyumuyor. Yani bir bebek gece gündüz toplam nasıl 4 saat uyur? Ben delirmek üzereyim. Vücudumun her yerini sivilceler bastı. Bebeğini akşam 8 de yatağa koyup sabah 8 de alanlar ne yapıyor anlamıyorum. Artık halimi olumlayacak birşey bulamıyorum. Doktoru atarax verdi ve o bile etki etmedi. Asla bitmiyor problemler. Of. Ne yapacağım ben?