Ateşimiz vardı 2-3 günde normale döndü şimdi de öksürük ve burun akıntımız var. Geceleri tıkanıklık oluyor diye cold mix aldım. Peditus şurup verdi doktor ama öksürüğe çare değil.
Ballı ıhlamur vs içiriyorum ama bir iki yudum alıp bırakıyor.
Tecrübeli annelerden öneriler bekliyorum. bebeğim 20 aylık