Sevgili Anneler ben titiz bir anneyim bundan dolayı korkularım var çocuğuma yetememe korkusu çocuğumun her türlü ihtiyacını karşılayıp uyuyunca o evdeki aynı düzen devam edecek yoksa hasta ediyorum kendimi acaba ben çok ileri boyutta Bi hastamıyım sizlerde böyle olan varmı çocuk uyur hergün ev süpürür silerim 2 haftada bir camları alınacak ve bebeğim daha 1 aylık şuan yapıyorum çok yoruluyorum düzenim bozulacak yapamayacak hasta olacam diye ödüm kopuyor.. Rahat olmak evin altı üstüne gelsede takmamak istiyorum doktora gitmek istedim fakat emziriyorum gidemedim şimdi bide işe girecem 6. Ayındayken ozaman nasıl yaparım diye kafa patlatıyorum artık ev işi değilde çocuğum ve kendim değerli olsun istiyorum kendimi sorguluyorum vazgeçemiyorum.. Sizce böyle olmak normalmi o işler yapmasam huzursuz olup çocuklarda huzursuz ilgilenecem ama yapınca kafam rahat oluyor ve huzurlu zaman ayırıyorum hayatımdaki herşeye yardım fikirleriniz lütfen