Kızlar oğlum hemen hemen 1 yaşında yani 2 hafta sonra doğum günü. Ama bu ara o kadar kötü ki herşeyi ağlayarak yaptırıyor herşeye bağırıyor herşeyi fırlatıyor. El bebek Gül bebek büyütüyoruz evde ses asla yükselmez bu çocuk neden böyle oldu çok kafama takıyorum çıldırmak üzereyim. Herşeyi verin ben yapıcam diyor elimizde ne varsa çekiştiriyor. Sizlerde de durum böyle mi ? Bu arada atak haftasında değil.