Kızlar dün hiçbirşeyim yoktu pazar günü biontech 1. Dozu yaptırdık eşimle hatta
dün annemın yanındaydım 2. Doz aşısını yaptırmıştı akşam eve gelince burun tıkanıklığı hapşırma boğazda yanma kemik ağrısı halsizlik nefes darlığı iç ateş yaşamaya başladım bugün düne göre daha kötü hissediyorum kendimi yemek yedım çikolata yedım tad alamıyorum burnum tıkalı koku da alamıyorum neden böyle oldum bir anda bilmiyorum akşama kadar böyle tat alamazsam gidip test vericem corona olanlar hangi belirtileri yaşadı bu belirtiler var miydi acaba sizdede?😏