Çok uyumlu bir bebeğim vardı akşam 10 da uyumaya bi başlardı sabah 6-7 ye kdr emip tekrar uyurdu 10 a kdr falan sonra kalkardı. Aşırı sıcaklar başladı klimamız yok. Vantilatörle idare ediyoruz ama gerçekten felaket bi sıcak var. Ondan mı yapıyor bilmiyorum ama gece boyu 20 dakkada bir uyanıyor 2 gündür. Kafayı yicem uykusuzluk ve bağırmasından sürekli. Gündüz uykularında da bu şeklde sürekli uyanıyor. 4 ay 26 günlük. Atak falan mı ya ne zaman geçicek nolur bişi diyin kafayı yicem hangi atak bu