Dilekmh BademsMam canım kızıma 1 yaş üstü yaptırdım doktorumuz 4 doz yazdı . 3 doz yaptırdım bir dozu da ilerleyen ay da yapılacak
BademsMam Deletedmom0099 2 aşıyı birden mi yaptırdınız ? Birde nimenrixin ve bexseronun arasında ne var var acaba tek aşı yaptırılsa ne olur acaba ? Ben kıbrısta yaşıyorum burada tek doz yaptırıyolar tek marka. Ama türkiyede 2 farklı aşıymış
Prensesannesi38 BademsMam nimenrix tek doz bexsero 3 doz da tam koruyuculuk sağlar dedi doktorumuz o şekilde yaptıracaz
BademsMam Prensesannesi38 2 aşı birden mi önerdi ? Mesela nimenrix tek başına koruyuculuk sağlamaz mıymış. Birde fiyatı ne acaba yaptırıcağınız aşının
BademsMam Mora birtek onu mu yaptırdınız başka aşı önerdimi doktorunuz ? Bazıları 2 farklı marka vurduruyor da gerekli mi yani birde aşının fiyatı neydi
Mora BademsMam a grubu menenjit için nimenrix yeterli B grubu menenjit için bexero olduk. Nimenrixin fiyatı 350 ₺ ydi mart ayında