Arya1801 Merhaba herkese şok markette çalışan varsa maaşları hangi bankaya yatıyor ve iş yükü nasıl acaba
Minikkusuumm Arya1801 eleman 3400 master 3700 müdür 4000 alıyor herkez aynı işi yapiyo mola 10 15 dk kullanıyorsun ve temizlikten kasaya kadar bütün işler sende oluyo canim eşim çalışıyo 2 sene önce bende çalıştım ama yapılmaz yani sevkiyat falanda indiriyosun