Merhabalar,
2 gündür çok garip birşey oldu. Şaşırma nidası ile yüksek tonda da değil normal tonda aaaa dediğimiz zaman kafasını hemen omzuma koyuyor ve hıçkırarak ağlamaya başlıyor. Daha önce yaşayan oldu mu, ne yapacağımı şaşırdım. Söylememeye çalışıyoruz ama öyle bir alışmışım ki kızım aaa bak burda ne var demeye ister istemez kaçıyor ağzımdan ve ağlamaya başlıyor hemen..