Minikkusuumm Bizim ikizlerimiz 3,5 aylıklar ve 3 aylık olup aşıları olduktan sonra başladık yüzmelere :) Evimizin kendi havuzu ve derecesine bakıyorum doktorumuz 25-26 derecede rahatlıkla girebilirler dedi. Üşümezler eğer böyle bir tedirginliğiniz varsa hem birazcıkta alışmış olurlar böyle sulara çok güzel vakit geçirir hemen alın bence🤗