Selam kızlar ☺️ Benim canım kızım HÜMEYRA’m dün tam 1 yaşına girdi 😇😇 6-7 aylıkken baba dedi ilk kelimesi baba. Sonra onu tamamen unuttu. Başı sıkışınca yani acıkınca uykusu gelince vs anne diye ağlar. Dede, meme, mama, möö , havhav , hadiii ,gel gel yaparak geh geh gibi kelimeleri söylüyor. Ama babasına artık baba demiyor. Baba nerde kızım diyorum abi geh diyerek babasını gösteriyor. Haliyle eşim de üzülüyor bi tane yavrum var abisi olduk iyimi diyor 🤣 herhalde halalarından duydu abiyi öğrenmiş🤣 sizlerde durumlar nasıl ? 🤪 bid ebubarada birkaç gündür 5-6 adım atmaya başladık çok mutluyuzzzz 🥰🥰🥰