Alin6272 Yeni 2.ay aşımızı vurdurduk ama korkudan bi dk yanından ayrılamıyorum nelere dikkat etmem gerek kaç gün sürer huzursuzluk tecrübeli anneler bi bakarsanız sevinirim
Laden Alin6272 benim kızımda ateşte oldu huysuzlukta. Ateş bir gün sürmüştü. Huysuzluk üç gün sürmüştü. İnşallah sizi bebeğinizde olmaz hiçbiri🙏🏻
Nuray23 Alin6272 illa olacak diye bisey yok tabiki. Siz her saat basi atesini olcun. Bisey olmaz insallah. Benim kizim da en fazla 37.4 u gorduk baska da bisey olmadi sukur. Insallah sorunsuz gecer sizinkide 😊
Kubrakuuckkk Alin6272 Merhaba bizde dün olduk asimizi korkuyor devamlı yanındayım gece devamlı ateşi vardı calpol verdik 4 saatte 1 şu an ateşi iyi fakat hiç uyumuyor huysuz 😭
Hbbknk Bizde 2 gün önce olduk en fazla 37.5 gördük benimde gözümü şok korkuttular aşırı tedirgindim ama boşunaymış herkeste aynı olmuyo sürekli takip ettim yatarken 37.5 görünce rahat uyusun diye carpol verdim geceyide rahat geçirdi şükür korkulacak bir aşı değil yani
Epifenomen-gkc Alin6272 üstünü bir tık ince tutun, ben saat başı ayaklarının altını limonla ovmuşfum ateş düşürücü vermeyin 38 olmadan vücut aşıya bağışıklık kazansın yoksa direnci kırılıyor. Korkmayın, endişelenmeyin siz sakin olun ki bebek de sakin geçirsin 🥰
94z-20u Alin6272 yaz ayındayız zaten o yüzden sadece atlet zıbın la dursun yattığı yer sıcak olmasın onun haricinde arada ateş ölçümü yap bizimki 38 e çıkmıştı en yüksek 1 çay kaşığı calpol vermiştim ertesi gün normale dönmüştü
Alin6272 pozmen verem aşısı da vuruldu zaten 2. Ayda 3 aşı birden yapılıyor canım huzursuz huysuz değil ateş beni korkutuyor sadece
Peteksonmezz Bizde dün olduk 2.ay aşısını çok huzursuzdu sürekli ağladı gece 38di ateşi 1 çay kaşığı calpol verdim şimdilik bişey yok
Alin6272 Epifenomen-gkc limonu ilk defa duydum işe yarıyorum gerçekten bende deneyeceğim çok teşekkür ederim
Alin6272 Nuray23 banada şimdiden ver düşsün dediler ama gerçekten ateşi olursa ne yapacağım die vermedim
Alin6272 Zlm bizde de şuan öyle çok ağladı eve geldiğimde ateşi biraz yüksekti ama şuan iyi böyle gider inşallah