Aryakuzu bende ipler o şekilde çıktı ama doktor normal zamanla düşecek demişti ki zaten 40ım çıktığı zamanlarda çürümüş bişey gibi düşmeye başladılar üst kısım yapıştırma ama dikişler içte olmasına rağmen aralardan görünüyodu düşmeye başladığı zaman ben dokunabildim hep elime geldi, sıkıntı olmuyo