merhaba anneler belki aranizda yasayaniniz vardir diye yaziyorum bebegim su an 3.5 aylik dogumunun 2. gununde hastanede elinin uzerinden kan alinmisti sonrasinda kizardi morardi normaldir gecer diye bekledik ama hala gecmedi doktora goturdum oda cildiyeye baktirmami istedi ondada randevu bulamadim ileri tarihe atti aranizda bu durumu yasayan oldumu? bebegimi ilk gorenler dogum lekesi saniyor bir turlu gecmedi endiseleniyorum benzer seyler yasayan olduysa yazarsaniz cok sevinirim😊