Mahirismomm ayına göre fazladır şaşılığı ondan demiştir. benim kızım da öyle. gözlük takıyor şuan. 1 ay sonra tekrar kontrole gideceğiz göz kapama yapacak sanırım doktor. ama büyük ihtimal bi enjeksiyon, botoks ya da ameliyat yapılır, ayına göre göz kayması fazla dedi🙁