Ozlemm06 Kizlarr nurse harveys basladim 5 gun oldu bebegim 3 aylik 5 gundur kaka yapamiyor kabiz sizce ondanmidir yasayan varmi
Melikeeeecansuu Ozlemm06 yok sanmıyorum benım bebegımde 2aylık bende kullanıyordum bı sıkıntı gormedım bebeklerın bagırsakları yerıne geldıqı ıcın artık 4 5gunde bı yapabılırlermıs.
Egeanul Ozlemm06 barsak düzenleyici biogaia kullanıyormusun. Kullanmıyorsan doktorunun tavyesiyle kullan cnaım
Cerence Ozlemm06 çok eski bir post ama sorayım dedim aktif olduğunuzu görünce Bi sorunu nasıl çözdünüz bizde de aynı durum oldu 45 günlük bebeğim var