bsra2 Herkese merhabalar bebeğim 14 günlük oldu ilk doğduğu zamanlar herşey normaldi 2 saatte bir acıkınca kendi uyanır hatta bazen uyanamaz kendim zorla uyandırır emzirirdim altını temizlerdim biraz bakınıp tekrar kendi kendine uykuya dalardı . Şimdiyse 3 gündür sürekli emmek istiyor sürekli memede kalmak istiyor . Memeden çekip yatağa yatırdığım an başlıyor ağlamaya . Uykusu bölük bölük oldu . Bu sefer emzireyim ağlamasın diyorum fazla emdiğinide sürekli kusuyor . Ne yapmam lazım tecrübeli anneler lütfen yardım 😢😢🥺
Morfrenk bsra2 biraz zaman ver kendine de ona da bu telaş edilecek bir durum değil, o daha çok küçük sen daha taze bir anne😊 o dünyaya alışacak, sen ona. Bu bir uyum süreci 🌼
Gamzezrk bsra2 bende aynı durumdayım nerdeyse saat başı emmek istiyor 1 ay 6 gümlüğüz gece gündüz memedrn ayrılmıyor evi yıkıyor ağlamaktan doktora sordum ne zaman isterse ver bu bir dönem dış dünyaya uyum sağlarken kendini güvende hissetmek için yapıyor meme ucundaki o koyu renkli bölgenin kokusu amniyotik sıvının kokusuymuş ondan sürekli kalmak istiyorlarmış savaşmıyorum bende öyle detince doktor hiç kıyamadım.
Senem1234 bsra2 bizde de aynı durum. 45 günlüğüz 7/24 emmek istiyor. Üstelik bizim ki mama da yiyor. Mamadan once, sonra , uyurmadan önce , gazdan önce , sonra , anlıcağınız hep meme istiyor. 3. Ayda düzene girer diyorlar ama bilmiyorum. Yaşayıp göreceğiz 😄
Krm91 bsra2 biz de 13 günlüğüz ve tıpatıp aynı şeyleri yaşıyoruz,sürekli emmek istiyor sonra emdiğini kusuyor tekrar emiyor napcamı şaşırdım
bsra2 Gamzezrk ama bu sefer de en ufak bişeyde bağırarak ağlıyor ben de zaten öyle düşünerek sürekli vermeye çalıştım ama uykuları bölük bölük olmaya başladı yatağa yatırdığım anda meme olmadığını anlayınca başlıyor hemen ağlamaya hem ben hem kendisi uykusuz kalıyor sürekli
-denizinannesi bsra2 nisan ayından beri aynı durumdayım hatta böyle bir post açmıştım bende🙈 bizde durum hala aynı ama şunu bilmenizde fayda var sadece aç olduğu için emmiyormuş size ihtiyacı oldugunda korktugunda kendini güvende hissetmek istediğinde bu durum söz konusu olabiliyormuş.. daha çok küçükler sadece bize ihtiyaçları var bırakalım emsinler🙈😍🙏🏻🌸
bsra2 -denizinannesi emsinler evet ama bu sefer fazla emdiğinide kusuyor uykusu bölük bölük oldu biraz memede tutuyorum iyice uyusun diye yatırıyorum sonra bu swfer hemen yine ağlayarak uyanıyor uykuya dalamıyor gün içerisinde uykusuz kalıyor gece de durum böyle olunca ne kendisi uyuyabiliyor ne de ben 🥺