Sahraligunler Tecrübeli hanımlar eşim Iğdır’dan kasa kasa domates ve kapya biber almış salça ve menenmenlik için çok erken havalar baya sıcak gidiyor yapmıyorum dolaba nasıl atıp muhafaza edeyim bilhassa kapya nasıl atayım ki kışın cikardigimda kotulesmesin
Flamingom Sahraligunler kapyayı dilimlerim ben küçük buzluk kapları var a101 de kare onlara koyarım. Yemeklere bulgur pilavı vs cok pratik olur.
boncukhaniminannesi Sahraligunler ben domatesi rondadan geçirip bir taşım kaynatıp buzdolabı poşetlerine koyup buzluğa atıyorum pilav domates çorbası vb şeyler için kullanıyorum kayınvalideminde bahçesi var çok rahat oluyor biberleri de küçük küçük yemeklik doğrayıp aynı şekilde buzluğa atıyorum yemekler için çok güzel oluyor 🌺
Prensinannesii Normal menemen yapıyorum posetleyip dondurucuya koyuyor mis gibi domatesi de tum şeklinde atıyorum dondurucuya tane tane çıkarıyorum biberleri temizleyip sağlam şeklinde atıyorum dondurucuya cikarip dolma yapıyorum .yada sıçrayıp yemeklere katiyorum
Flamingom Sahraligunler o da olur tabi eskiden oyle yapardım. Kare kaplrla daha duzenlı oluyor. Dondurduktan sonra da kaplara koyabilirsiniz. Poşette donduktan sonra ertesi gün poşeti üstünden mıncıklayın resmen, tane tane donmuş olur istediğiniz kadar kullanmış olursunuz.