Merhaba, adet tarihim 8 Ağustos gibi gözüküyor ama 3 aydır 10 güne yakın gecikme yaşıyorum. O tarihte de tatilimizin son günlerine yaklaşmış oluyoruz ama ya erken olursam diye düşünüyorum. Kullansam mı bilemedim. Daha önce kullanmadım, yan etkisi olur mu, düzensizlik yapar mı diye düşünüyorum. Nasılsa gecikiyor diye risk de almak istemiyorum. Anlayacağınız kararsızım. Kullananların fikrini almak istedim🌸