Fg50 Merhabalar güzel anneler. Oğlum 11 aylık olmak üzere. İnek sütü için 1 yaş diyorlar ama şu an başlasam ne gibi sıkıntı olabilir. Zararları açısından. bilgi verebilirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler.
Kyssyk Fg50 10 ay 22 günlük çok az verdim cov sevdi ama çok vermemeye çalışıyorum . Bazı doktorlar 1su bardağı geçmesin diyomus
Aryemus_3 Fg50 Çoğu Dr 2 yas sonrası öneriyor 16 aylik oldu oğlum vermedim hiç onun yerine kefir ayran yoğurt veriyorum
Melankoli Fg50 çoğu doktor önermiyor artık. Bizimki da önermedi. Emdiği yere kadar emecek, emmezse formül mama 2 yaşına kadar.
Gozdegemen İnek sütune başlamanızı önermem artık doktorlar 2 yaş öncesi önermiyor. İnek sütu yerine anne sütü yada formul mama kullanmak daha dogru olur. Sonuçta her canlının sütü kendi yavrusuna özeldir.
94z-20u Fg50 2 yaşına kadar önermiyorlar ben daha çok kefir ve ayran veriyorum ayrana bayılıyor sütü de sadece kekine krebine falan kullanıyorum şimdilik