hlyarkye benim oğlan yere yatar sırt üstü giderdi emekleme olarak nasıl denizde suyun üstüne yatarak yüzerlerya aynı öyleydi 😁 hiç yüz üstü dönüp normal emekleme pozisyonu aldığını hiç görmedim 🤪 tam 14 aylıkkende yürümeye başladı. Her çocuğun gelişimi farklı ben hiç kafama takmadım çocuğuda strese sokmadim canı ne zaman isterse yürüyecek bir illaki dedim 14 aylıkken yürüdü geç olsun da güç olmasın 🙏