-denizinannesi Tecrbüeli anneler bebeğim 4 aylık oldu 3. Ayın ortalarından beri aşırı derecede saçlarım dökülüyo koparak avuç avuç emzririken oluyor biliyorum 9-12 ay arası normalmiş ama kullandığınız önereceğiniz bir ürün vitamin var mı acaba🌸🌸🌸
Defneninannesi1108 -denizinannesi bana hicbisey iyi gelmedii sadece zaman. Daha sonra durdu yeni saclar ciktii hep minik minik köselerden onlarada sinir oluyorum 😅
-denizinannesi Defneninannesi1108 ayyy evet önden çıkıyo benmde🙈 ya bnmki bi aşırı derecede avuç avuç yani endişeleniyorum😒