Nihalirem Kizlar emzirme doneminde covid aşısı olan varmi aranizda? Aşidan hemen sonra emzirmeye dvm ettinizmi? Ben bugun aşı olucam ve çok tereddütlüyüm bu konuda, sizden fikir almak istedim
Gly_87 Nihalirem 4.5 aylik bebegim var dun ilk doz sinovac oldum,hemende emzirdim.dogum iznim bitmese bi sure daha olmazdim ama okula gidip gelecegim icin asimi oldum
Sevgiguveen Nihalirem ben 2 dozda oldum emzirdimde ne kızımda bir sorun yaşadım ne bende bi etki etti allaha şükür .
Nihalirem Gly_87 Ben asla yaptirmak istemiyorum ama mecbur biraktilar malesef yurtdisinda yasiyorum, guya mecburi degil ama, asi olmayanlar icin alisveris, sinema, kafe, ucak otobus vs.. ne varsa yasaklar getirdiler 1 agustostan itibaren, ama mecbur degil😏
Gly_87 tosbikannesiii benim pihtilasma problemim var kan sulandrci igne ve asprn kullaniyodum,biontechin pihtilasma problemi olanlarda biraz sknti yaptgni duymustum riske girmek istemedm o yuzden sinovac yaptrdim
Gly_87 Nihalirem benim ablamda yurt disinda o da ayni seyi soledi sozde mecburi degil ama sosyal hayati ona bagladilar dedi,o da vurulmuyo. Ne zamanki evimin karsisindaki markete bile artik asisiz gidemem o zaman vurulcam dedi
Nihalirem Gly_87 bende oyle dusunuyodum cnm, ama bundan asla kaçış yok, zaten oyle bir durumdayiz, birak marketi nerdeyse lavaboya bile asisiz gidemiycez o derece, son söz yasamak istiyorsan bu asiyi olacaksin , hukumet bunu diyor acikca olmasada ustu kapali bir sekilde..
Beyzaveecrin Nihalirem ben oldum canim doktora danışmistim aşı olabilirsin dedi biontech oldum hemen emzirdim sorun olmadı
Nihalirem Beyzaveecrin Sagol cnm, bende danismistim ama birde sizlere sormak istedim, icim rahatladi sukur, bu arada bende biontech oldum, yan etkileri neler olmustu sende?
1mom1babyy Nihalirem ben aşı olmadan önce iyice araştırdım emziren anneler aşı olabiliyormuş bende oldum çok şükür birşey olmadı🙏🏻