mltmkrkl Kızlar 8 gün sonra 5 aylık oluyoruz bebegim 22 günde sadece 400 gram almış normal mi hızlı kilo alıyorduk genel kilosu iyi ama bu ay böyle olunca üzüldüm açıkçası aç mı kalıyor 😔
Ecem_00 mltmkrkl hayır bence normal bundan sonra alamayacak asıl o zaman sıkıntı başlıyor 😀 cünkü cok hareketleniyorlar
sagsbry mltmkrkl canım bende bugün sağlık ocağına kontrole götürdüm 1 ayda sadece 400 gram almış hemşire normal olduğunu söyledi.. Bu aylarda hareketlendilleri için fazla almıyorlarmış
Yusufbebekk mltmkrkl benimki de bu ay almadı gibi geliyor çok çok hareketli süt içip içip kusması ayrı dert zaten
mltmkrkl Ecem_00 evet baya hareketlendi eller kollar durmuyor hiç doktor mamaya ya da ek gıdaya başla der mi acaba
Lilya-t Benim kizimda ilk aylar ortalama 1 kg alıyordu . Bu ay gerçekten çok hareketlendi dönüp dönüp duruyor eller kollar ayrı . 5. Ayinda 500 Gr almış