Kızlar ya BİM’e yine yürüme arkadasım geliyp oğlum 13 aylık oldu alsam saçma mı olur çok içimde kaldı ya sıkılır mı acaba yani sırf içimde kaldı diye almak istiyorum ama siz olsanız alır mıydınız işlevi için değil zaten tutunup her yere gidiyo ama henüz yürümüyor geçen arkadaşın oğlunun vardı oynamak istedi bırakmadı iyice içerledim ayy alsam mı