Benim kızım 13 aylık; 10.5 kilo..
Sabah kahvaltısı; peynirli yumurta veya mıhlama , 2 zeytin, çeyrek domates.
öğlen; yoğurt(sade,meyveli)
akşam; çorba(tarhana,mercimek,yayla,şehriye)(çorbanın içine ekmek doğruyorum genelde)
yatmadan önce; bir kase yoğurt.
gün içinde iki uyku yapıyo uykuya geçişlerde mama veya süt içiyo. Gece de iki defa mama veya süt içiyo.
Bana çok az yiyo gibi geliyo ama başka bişey yediremiyorum malesef. Hep sıvı şeyler yemek istiyo bu sıralar bide azı dişi beyazlamış çıkacak gibi. O yüzden bizim menümüz bu şekilde. Siz neler yediriyosunuz bizede fikir olsun.