Ballilokmamelmaliturtam benim bebegimde 17.ayindan itibaren tuvalet egitimiyle ilgili tum gostergeleri uyguluyordu. Ancak bir uzman sey demisti, bebek ne kadar hazir olsa da bu tuvalet egitimi icin yeterli degil, fizyolojik olarak da hazir olmasini beklemelisiniz. Bu da iki yastan once olmaz diyordu. Yani idrar tutma kabiliyeti iki yasa kadar yeterince gelismiyor. Buda iki yas oncesi egitimlerin daha zor ve basarisiz olma ihtimalini onemli oranda cogaltiyor. Ben o yuzden iki yastan once kesinlikle dusunmuyorum. İyice dillensin, buyusun bir hafta bile surmez egitim bu sartlar tamam oldugunda