9 aylık bir bebegim var yeni dogduğunde çok agliyordu 40 i icinde sut ve sut urunleri alerjisi oldugu anlasildi diyete girdim 6 bucuk ay diyet yaptim 6 ayin sonunda alerji testi yapildi kandan negatif cikti negatif gelince doktor ikimizde de diyet actirdi ben acinca bir sorun olmadi ama kizimda asiri kusma ve gaz sancisi olunca diyete devam et bebekte dedi ben su an yiyebiliyorum kizim diyette fakat kizim kelimenin tam manasiyla canavar gibi 😪 günün %90 i aglamayla geciyor ben yaninda olursam arada hik mik ediyor ama wc ye gitmeye su icmeye kalkip arkami donduysem kiyamet kopuyor ev isi soyle durdunsu bile icemiyorum altini degistirmek üst değiştirmek ayri bir olay kan ter icinde kaliyorum. Sadece mememde sakinlesiyor emerken susuyor.Babannesine gidiyoruz kalabaliklar onlar orada oyalaniyor biri laf atmazsa oburu atiyor evdeki gibi beni aramiyor aglamiyor oyalaniyor. Şu bir kac gundur orada da surekli aglama hali gidiyoruz o kadar cok agliyor ki insanlarin kafasini sisirip huzur vernedim diye alip cocugu eve geliyorum evde daha buyuk bir kriz cikiyor su an bile memede sussun diye.Aç mi acaba diyorum hayir sutum de var fazla fazla emip kusuyor doktora soyluyorum normal aglamasi alerjiden degil diyor ya kizlar bebeginizle basbasayken annesi wc ye dahi gidemeyecek giderse de 1 saat susmadan aglayacak bir bebek normal mi ? Oyuncak ya da dikkatini cekecek mutfak esyasi veriyorum yuzune bile bakmiyor asla oynamiyor