Güzel anneler, bebeğim 11 aylık henüz desteksiz oturamıyor algılaması tepkileri maşallah çok güzel göz takibi güzel vs sorun yok ama tek sıkıntımız hala desteksiz oturamıyor yüz üstü iken başını kaldırıyor normal de de baş kontrolü var.Canı isterse dönüyor ayaklarına çok uzun süre olmasada basıyor kuvveti var . Sormak istediğim fizik tedaviye başlamayı önerdi doktor gidip faydasını gören oldu ? ( çocuk nöroloji, çocuk metabolizma vs doktor takibi devam ediyor araştırılıyor testler yapıldı sonuçları bekliyoruz bir ay sonra çıkacak ) bu bir aylık süreçte boş durmayalım fizik tedavi ye başlayalım diyoruz… Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın hepsine şifa versin inşallah 🙏🏻