Herkese merhaba 15 gün sonra 1 yaşına girecek bir oğlum var bu zamana kadar hep beşiğinde uyuttum beşiğini sallaya sallaya uyurdu ayağımda sallamadım hiç ama yaklaşık 8 aydan beri bayağı kalktı için uyutmak zor oluyordu ben yatıyordum o kalkıyordu beşiğindee uyutmam yarım saat 40 dakikayı buluyordu sonra iki üç günden beri ayağımda sallıyorum 10 dakika içinde uyuyor bu sefer ağımda sallamama çok alıştı ayağımda sallayıp beşiğine koyuyorum sizce beşikte sallamayı bırakarak yanlış mı yaptım çok uzun sürüyordu uyutmak hata mı yaptım iyi mi anlayamıyorum