NorthLight kaymakliekmekkadayifi dokuz eylülde adem aydın var profesör, ücreti de geçen sene 130 tl idi bu sene bilmiyorum izmirden taşındık
NorthLight kaymakliekmekkadayifi baya ilgileniyor zaten az randevu veriyor sürekli takip edip yakalaman lazım, soyup her yerine bakıyor, her sorunu cevaplıyor, zaten adam profesör
kaymakliekmekkadayifi NorthLight onuda bi arastiriyim tesekkur ederim :) ege unide profesore gidiyodum aslinda ama o bu aralar cok sik randevu almaya basladi o yuzden kisaldi sureler
Ozgdfn kaymakliekmekkadayifi tabi tabi gelişimi ile ilgili bilgi veriyor boy kilo vs. Özel aşıları planlıyor. Onun dışında kendi sorularim oluyor onlarida ayrıntılı bir şekilde cevaplıyor.
Figen35 Swtlna bizde Sertaç Bey’e gidiyoruz hatta dün en son akşam 21:30 da eve gelince bakıcı ishal olduğunu söyledi hemen arayıp konuştum 10 dakika içinde döndü aramama bizde memnunuz çok
Swtlna @Figen35 Kaç aylık bebeğiniz, biz 2,5 yıldır onunla ilerliyoruz çoğu defa telefonda çözdü sorunu hatta illa gelin muaynaneme gibi bi şey yok, burda paracı falan diyenlerde oldu sertaç beyle ilgili ama benim öyle bi gözlemim olmadı
Figen35 Swtlna bizde 20 aylık olduk 1 aylıkken başladık gitmeye aynen telefonda destek oluyor gittiğimizde Güler yüz hep mevcut ilgili ek Gıda başladığımız zaman bize liste verdi neyi nasıl nezaman vermemiz gerektiğini lor tarifi,ilikli kemik suyu tarifi bile verdi 😀bende para konusunda öyle para olarak herhangi birşey sezmedim