Efem21 kötü düşünme canım, bende öyleydim ☺️ Evde test yaptım pozitif çıktı, hastaneye gittim keseyi bile çok minik gördü çok erken daha bebeği göremiyorum dedi. 2 hafta snra tekrar gittim şu an kese de var bebekte 6 haftalığım kalp atışlarını duyduk 🥰
geç döllenme olabilir senin de, bebek vardır merak etme 🌸😘