Birbebekkkbircicek Eşim tatile gitmek istiyor bebeğim uslu ama bazen gazı oluyor genel de uyuyor,otele gitsek acaba bebekle zor olur mu bebek arabasına koyabilir miyim nereye gitsem götürmek için
Doruk_mom Birbebekkkbircicek bence çok küçük şurdan annene gitmiyorsun ki akşam dönesin tamam ben 40 dan önce asla gezilmez diyenlerden değilim çok gezdim ama zaten hava sıcak birde daha çok küçük bence sende perişan olursun otel odasından çıkamazsın o bebiş de perişan olur
Selinbam Birbebekkkbircicek bence henüz çok erken yavruya yaxık olur orda düzeni şaşar sen tüm gün odada bebek emzirceksin klima çarpıcak hem sze hem bebege eziyet olur bence
Mommysharkdoodoodoodoo Birbebekkkbircicek çok sıcak benim oğlum 2 günde mahvoldu ki 27 aylık olmasına rağmen sürekli emzirmek zorunda kalırsınız tatilin tadını bir tek eşiniz çıkarır
Emine_dnz Birbebekkkbircicek ben anneme kalmaya geldim baska şehirden pisman oldum hava değişikliği huy değişikliği cok değişti cok zor oldu kalabalik sevmiyor ağlıyor 1 aylıkken gelmiştim duan 2 aylik geri döneceğim nasil olacak merak ediyorum
Sevvaldal Birbebekkkbircicek ağustos sonu eylül gibi gitmeyi değerlendirseniz daha iyi olur sanki. En azından 2 aylık olmuş olur. Siz de toparlarsınız.
AgentMom Birbebekkkbircicek normal de gidilir canım. Havalar şuan aşırı sıcak. Eylül ayını beklesen az serinlese. Bebekle 4-5 saat odada zaman geçirmektense erteleme şansın varsa az ertele. Sıcaklıklara neme bak öyle yer seç
Badehandeyldz Birbebekkkbircicek 2 ay 9 günlük bende bu pazar gitmek istiyorum ama sıcakla nasıl baş edeceğim bilmiyorum
adastra Badehandeyldz Badee seni görünce kader ortağım diyorum. İki bebeği de aynı zamanlarda doğurduk sanırım senin de ilki kız ikincisi erkekti benim de öyle😁 biz de haftaya gideceğiz iki bebekle nasıl yapacaksak 🙈
KoalasMom Birbebekkkbircicek Gidilir aslında en kolay zamanları ama havalar anormal derecede sıcak perişan olursunuz
-erCansu- Birbebekkkbircicek öğlen sıcak diye çıkamazsınız anca akşam yani sizin için pek tatil olmaz 🥴
Mucizem_0809 Birbebekkkbircicek ben 3 ayllıkken gitmiştim çocuğun uyuma saatlerinden uyumasından ne denize girebildim ne odadan çıkabildim eşim tek başına tatile gitmiş gibi oldu yanınızda birini götürün o çocukla ilgilenir sizde tatilden bişe anlarsınız
Badehandeyldz adastra kız benim küçük olan uyumayı hiç sevmiyor kundaklıyorum emzik veriyorum salla salla uyumuyor ya😭😭
Senem1234 45 günlüğüz ve şuan tatildeyiz. Beklediğimden daha iyi geçti. Bizimde gaz sorunumuz var burası biraz daha rahatlattı. Sadece bebeğe değil inananın sizede cok iyi geliyor. Bebeği rüzgardan güneşten koruyun yeter
Birbebekkkbircicek Senem1234 nasıl gezidiyprsubuz uyku saati vs nasıl oluyor havuza nasıl giriyorsunuz ayy çok motive oldum şu an da uyurken nasıl oluyor bebek arabasına mı koyuyorsunuz
Senem1234 Birbebekkkbircicek gezdirmeyi sabah erken yada akşam serinlikte yapıyoruz kabin boy bebek arabası ile .. Öğlen saatlerinde mutlaka odamızdayız. Havuza bazen ben giriyorum eşim odada oluyor bazen ben odada oluyorum eşim giriyor. Denize ayaklarını sokalım dedik ama burası çok rüzgârlı ve deniz suyu akdenize göre soğuk ( alaçatı ) bide üşütmekten korktuğumuz için vazgectik. Bence planınız ve durumunuz var ise gidin. Herşeyden önce size çok iyi moral oluyor. Hava değişikliği bebeğede iyi geliyor 1. .
Birbebekkkbircicek Senem1234 ama biz şöyle düşündük denize ya da havuza girerken şemsiyenin altında arabasıyla duramaz mı bebek dışarda gözümüzün göreceği yerde
Senem1234 Birbebekkkbircicek bu arada bizimde gaz problememiz var . Bende çok endişeliydim ağlar otelde ne yaparız ederiz millet rahatsız olur. Gazına bile iyi geldi 😀
Zlm Birbebekkkbircicek bence otel tatili için biraz küçük eşinde bazı şeylerden fedakarlık etmeli bizde gitmedik bu sene hem benim kızım 3 aylık olucakti tatil zamanı ama genede gitmedik