aylul0 Kızlar bebeğimin gazı bağırsaklara inmiş iki gündür kıvranıp duruyor çok zor çıkarıyor gazını. Ne yapabilirim bir an önce o gazı ordan atması için? 😔
Morfrenk aylul0 emziriyorsanız yediğinize içtiğinize dikkat edin, gaz masajı yapın, doktorunuzdan gaz damlası önerisi isteyin, ılık duş aldırıp bacaklarını bisiklet çevirir gibi çevirin
Serapveminikleri aylul0 yüz üstü yatırın masaj yapın sonra sırt üstüne cevirip karnına saat yönünde masaj ,asagiya doğru karnına hafif baskı ayaklarına da bisiklet hareketi en son ayaklarını karnına çekin 10 Kadar sayn azda olsa cikariyorlar
aylul0 Morfrenk henüz 15 günlük olduğu için damlaya 10 gün sonra başlayalım dedi ama o güne kadar nasıl geçiricem bilmiyorum, duş aldırmak çok zor çünkü çok korkuyor 🥺