bayb1 Merhaba.Bence banyo yaptırmalısınız.gripse bile üzerinden kolayca atabilsin.Sadece banyosunu yaptırırken çok vakit geçirmemeye dikkat edin üşümesin.Ben kızımı her gün yıkadım nerdeyse.Kimisi aman yıkama hasta olur daha çok dedi aldırış etmedim.şuan 9. Aya giricez sadece 1-2 kez grip oldu.Onu da çabuk atlattı çok şükür.