Ygmur Çaycım bozuldu . Karacanın keyfi dem çaycısını kullanıyordum bozuldu ve sahq 2 sene oldu olacak adi çıktı bilemiyorum şimdi çaycı alcam markalardan pek bilgim yok hangi marka iyi çaycı konusunda lütfen bilgi verebilirmisiniz ?
Merve Ygmur bende ilk karaca almıştım 1 yıl içinde bozuldu. Sonra arçelik aldım 3 ay dayanmadı ve garanti kapsamına girmedi 🥲 şuan çelik demlik kullanıyorum bende çaycı arayışındayım şuralarda dolanayım 😎
Tosbiktos Ygmur ben vestelin şehzade modelini kullanıyorum 3 yıl oldu çok güzel çok memnunum ve süreklide kullaniyrm
Tosbiktos Ygmur ayrıca annemde Felix kullanıyor 6 sene oldu o da çok güzel suyu hep sıcak tutuyo çaydanlık tadı veriyor