Arkadaşlar selam oğlum 18 aylık bugün burnun da hafif akıntı ve hapşırıyordu akşam üstü açık yattı o yüzden büyük ihtimalle, doktorumuz allergodil ve iburamin zero vereblrsin dedi, allergodil burun spreyini normalde ben kullanıyorum oğluma kullanmam ağır gelmez mi sizce ne yapmalıyım?