5 aylık oğlum var Kızlar 2 gündür acilde alıyoruz soluğu. Akciğerleri temiz kanı temiz kaka ve idrarda çok hafif enfeksiyon cıktı. Boğazı zaten enfeksiyon olmuş demişti ona şurup kullanıyorız. Etkisi olmadı henüz. Dün öksürükten sesi kısıldı artık yavrumun bide ağlıyorki hiç durmuyo hemen gittik serum bağladılar o kendine getirdi ama öksürük geldimi gitmek bilmiyor gece özellşkle cok oluyo gelince sürekli 5-10 arası illa öksürüyor siz doğal bişey uyguladınız mı tavsiyeniz var mı neden gece cok oluyor ki yatma şeklinde miki?