momofasya Benzer şeyler yaşamış biri olarak kendi sürecimi anlatyım. Çocuk sahibi olmamın en zor yanı bu derim heralde, doğumdan eve geldiğimde ilk hafta artık bornozla dolaşıyordum, 2 saatte bir üstün başım süt oluyordu, bebek de hepsini ememiyor, elimle sağmaya çalışıyordum hepsi boşalmıyordu, dikenler batıyordu göğüslerime, süt kokusundan, sıcaktan bi darlandım, en sorlandığım konu. Buralara geldim yazdım terbiye olacak diye beklemeye başladım, artık kaç ayda olacaksa diye, hastaneye gidiyoduk 2 saat içinde eve dönmemiz lazım diyodum süt akmadan üstüme başıma, göğüs pedi kullandım , süt kokusundan iğrendim artık yani. 2-3 hafta içinde elektrikli pompa aldım, 3 saatte bir hepsini sağıp şöyle bir memelerin boş halini gördüm de rahata erdim, bu seferde saati gelince süt sızıp ıslanıyordum derken bu da azaldı zamanla, hala arada saati kaçırırsam sızacak gibi oluyor, ama ilk zamanki gibi asla değil, fazla fazla sütlere gelince buzluk dolup taşıyor, dünya hali lazım olursa diye hala stokluyorum. Bebeğim tam dolu göğsü aldığında rahat ememiyor, yan tutuyorum onu ama yine de çok sütten rahatsız oluyor, bazen sağım yaptıktan sonra mem veriyorum, çoğunlukla da sağdığımı biberonla veriyorum, sağım yaptıkça süt faslalığı böyle devam edecek, yapmazsam ayrı dert, bir kısır döngü valla. Yeter ki doysun yavrucaklar sağlıcakla büyüsünler🙏🏻