duyguarsddn25 tam 2 aylıkken gaz sancıları tavam yapıyor maalesef benim bebeğim gece çığlık çığlığa bağırdı kaç gün boyunca. Bağırsakla ilgili bir gelişim dönemiymiş. Şimdiye kadar kendi çıkan ya da işte bizim masajla vs çıkardığımız gazları bebek 2. Ayda kendi iradesine geçiyormuş. Onu öğrenene kader bayağı sancılı geçiyor. Masaj, duş, kucakta sallama, sakinleştirme çabaları başka yapacak bir şey yok maalesef. Ama doktora götürseniz onlar napıyorlardır bir bilgim yok maalesef