Balcicekkiz 14 aylık oldu bizim de öyle. 7 de uyanıyor ama saat 4den sonra sürekli kalkıyor göz kapalı mıkıt mıkıt tekrar uyutuyorum 10 dk sonra bir daha. Ben de sallayarak uyutuyorum akşam 10 da yatıyor. İki uyku yapıyor hala ama sabah uykularını süresi kısalıp öğleden sonrakiler arttı. Muhtemelen doktor yavaş yavaş tek uykuya geçirir diye düşünüyorum. Memeye de çok düştü bu ara ona da kalkıyor sanırım, bir de diş çıkarıyor. Düzeni bir sağlıyoruz sonra hoop Bi daha bozuluyor